|
Oprez, kafa smanjuje grudi kod žena |
|
Subota, 18 Oktobar 2008 13:39 |
ŽENAMA koje konzumiraju previše kafe mogle bi se smanjiti grudi, pokazali su rezultati najnovije švedske studije. Oko polovine žena u svijetu ima gen koji povezuje rast grudi s ispijanjem kafe, prenosi The Local.
"Pijenje kafe može uvelike utjecati na velièinu ženskih grudi", kazala je Helena Jernstrom, predavaèica eksperimentalne onkologije na sveuèilištu Lund. No ima to i svoju pozitivnu stranu, jer osim tog umanjujuæeg efekta, smanjuje se i moguænost raka dojki. Žena koja je prosjeène težine, ali ima velike grudi izložena je natprosjeènom riziku od pojave raka dojke.
Prijašnje studije pokazale su kako žene taj rizik mogu smanjiti pijuæi šoljicu kafe bar triput dnevno. Jernstrom je htjela istražiti i drugu korelaciju vezanu uz grudi i ispijanje kafe, onu postoji li povezanost izmeðu velièine šoljice kafe i velièine grudi. U studiji je sudjelovalo gotovo 270 žena te je nedvojbeno dokazana povezanost izmeðu kolièine kafe koju žene popiju i velièine njihovih grudi, tj. njihovo smanjivanje. Rezultati istraživanja Jernstrom, objavio je British Journal of Cancer. |